Comienza el Programa Bachillerato Dual Americano

We got off to an excellent start last week with Andrew Plumb from Language Kingdom. He showed us how to manage the American High School’s platform and explained what is expected of students doing the programme. He also encouraged our students by showing them the highlights of the programme and the benefits to be gained from their hard work. Our students showed enthusiasm and interest in the training session held in the school’s computer lab last Thursday. Joanne Wilkinson,  as tutor of this year’s group, she believes that this very mature attitude shown by the students towards this new and exciting venture will help them achieve their goals.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hemos comenzado de forma excelente con Andrew Plumb de Language Kingdom. Nos ha enseñado cómo trabajar con la plataforma del American High School y nos ha explicado lo que se espera que los alumnos realicen en este programa. También ha animado a los estudiantes, enseñándoles las mejores funciones del programa y los beneficios que se puede lograr a través de sus esfuerzos. Nuestros alumnos mostraron entusiasmo e interés durante la sesión de formación, que tuvo lugar en la sala de ordenadores el pasado jueves. Joanne Wilkinson, como tutora del grupo, cree que la actitud tan madura mostrada por los alumnos hacia esta emocionante y nueva aventura, les ayudará a conseguir sus objetivos.