Obra "Greensleeves and The Giving Tree"

Uno grupo de estudiantes de 2º ESO participaron en el 'III Certamen de Teatro en Inglés del Distrito de Salamanca 2018'. Fue un gran éxito: los alumnos bailaron, actuaron e incluso tocaron una canción de música medieval. La obra Greensleeves and The Giving Tree está basada en el libro 'The Giving Tree' escrito por Shel Silverstein. Todos los alumnos disfrutaron y obtuvieron unas entradas para el zoo al que intentaremos acudir en el mes de junio. Agradecer a todos el esfuerzo y la participación. ¡Enhorabuena!

-------------------------------------------------------------------------

A group of twenty students from second year secondary participated in the 'III Certamen de Teatro en Inglés del Distrito de Salamanca 2018'. It was a huge success, the students danced, acted and even played a piece of medieval music, Greensleeves, on the recorder. Our play, Greensleeves and The Giving Tree, was based on the story 'The Giving Tree' by Shel Silverstein. All of the students had a wonderful time and in order to celebrate the local council gave us tickets for the zoo which we hope to make use of in the month of June.
Thank you to everyone for your participation and effort.