• Bachillerato Americano... En Marcha

We had the pleasure of receiving a visit from Andrew Plumb, Director of the Bachillerato Dual Americano (BDA), Language Kingdom. He was with us in order to present some of our students with a prize for achieving the incentives that were put in place for December 2018 and January 2019.

The twenty-two students on the program this year are progressing fantastically. All our second year BDA students have now passed all their year one subjects and are now studying their year two subjects.

Here in the photos we can see the winners of the incentives wearing their new BDA Language Kingdom t-shirts.

We wish all our students on the BDA Program the very best for the rest of this academic year…

Thank you all and keep up the excellent work!

Hemos tenido el placer de recibir la visita de Andrew Plumb, Director del Bachillerato Dual Americano, Language Kingdom. Estuvo en el colegio para entregar a algunos de nuestros estudiantes el premio por lograr los incentivos que se implementaron en diciembre de 2018 y enero de 2019.

Los veintidós estudiantes que forman parte del programa están progresando fantásticamente. Todos nuestros estudiantes de segundo año de BDA han aprobado todas sus materias del primer año y ahora están estudiando sus materias del segundo.

Deseamos a todos nuestros estudiantes del Programa BDA lo mejor para el resto del curso.

¡Gracias a todos y seguid con el excelente trabajo!

IMÁGENES